zill

Alla inlägg den 7 december 2011

Av Therese . - 7 december 2011 16:45

Det finns liksom inget att tillägga idag.

jag har jobbat, kommit hem och kanske att jag tar mig in till Källar'n sen. Bara för att träffa folk.


Jag är inte byggd för att sitta hemma & uggla i min tvåa, kattfjantarnas sällskap till trots.


//zill

Av Therese . - 7 december 2011 06:31

Jag är ganska trött, sov igenom två alarm, så det är rena turen att jag vaknade när jag vaknade. Heja mig.


Jag tänkte på en sak; vad är det för mening att vara medlem på en dejtingsida, om man inte ens svarar på de mail som skickas till en... Ett svar betyder ju ingenting, oavsett om personen som skickat det är någon du vill fortsätta skriva till eller ej...

Det irriterar mig, för varför ska jag vara den som skriver hela tiden, när jag nästan aldrig får svar från dem jag skeriver till... Frustrationen i det, mina damer & herrar...


Nu ska jag gå & jobba.

Ha en bra dag!


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards