zill

Alla inlägg den 22 december 2011

Av Therese . - 22 december 2011 07:16

...som flickan sa.


Idag kommer mamma & pappa!! Äntligen!


Men det var liksom inte det jag hade i tanken... Utan snarare att jag kanske håller på och målar in mig i ett hörn. På gott och ont, troligen. Det är nog jag som kommer få mest ont i slutänden, men jag gillar inte bilden som kommer för mig när jag tänker på det här.

Kanske borde jag ta ett djupt andetag och liksom stanna upp en stund. Kanske..?


Fast oas, om jag inte jobbar på två fronter, vet jag inte hur det kan komma att bli... Får väl ta lite pö om på, så får vi se hur det blir.

Jepp, så får det bli.


(jag vet, en aning kryptiskt. men så kan det vara ibland, när man inte kan skriva hur som helst)


...och nu går jag till jobbet... mellanskiftet idag IGEN.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards