zill

Alla inlägg den 21 december 2011

Av Therese . - 21 december 2011 20:13

Så ofantligt mossig i skallen. det var varit en slitig vecka, och det är bara onsdag.

Mellan, mellan, sen, mellan, tidig. Så ser denna veckas skiftrad ut. Sådär lagom spännande och överlag helt jävla tossig. TRE mellandagar på en vecka... Ouff! Men men, får väl se det som att det är okej, eftersom över hälften av barnen ick på julledigt idag.

Fast det är inte okej. Min hjärna stänger av.


Äääsch, slut på gnället. Imorron kommer mamma & pappa hit...! Yay!


Ovch nu ska jag soffkrascha ordentligt & glo på CSI NY


//zill

Av Therese . - 21 december 2011 08:48

Det blev inte särskilt mycket bloggat igår... Kan ha med att göra att jag var på stan & sen när jag kom hem hade jag sällskap, och då blir det inte mycjet ugglande framför burken. Faktiskt.


Nåja. Jag mår bra, har precis slurkat i mig sista skvätten kaffe och ska strax hatta iväg till jobbet. Sena skiftet idag. Tanken är att jag ska dra fram snabeldraken en sväng sen i eftermiddag. Finns ingen annan tid för det...

För imorgon kommer mamma & pappa! HURRAAA!!!


Nehej, dags för jobb. Ha det bäst, alles.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards