zill

Alla inlägg den 9 december 2011

Av Therese . - 9 december 2011 22:56

det är faktiskt min fina vän Lotta som har gjort den här. alltså enGelhesten. med vinGaar.

 

Ungefär så här känner jag mig. Har ätit supergott på Min bror och jag tillsammans med kollegorna. Ganska skönt att slippa den traditionella julmaten. Fast satan i gatan, vad mätt jag är. Och inte blir det bättre av att en 2kilos kattfjant-klump envisas med att trampa runt på magen, bara för att HON tycker det är mysigt...


Ouff!


//zill

 
Av Therese . - 9 december 2011 16:39

Den gapande kattfjanten är etter värre idag. Lyssnar man på henne utan att veta vad det är hon går igenom kan man nästan tro att hon håller på att dö. Jag är dock en smula luttrad och menar att man inte dör av lite celibat. Jag är ett levande bevis på detta, hrm.


I vilket fall som helst så rasar stormen utanför fönstret, och om senast 40 minuter måste jag börja göra mig iordning för att åka på PS-aktivitet... PersonalSocial aktivitet alltså.... Julfest.

Men det är bara att trotsa stormen och åka & äta gott... Kan nog bli bra det där.


Ha en bra fredagskväll, alles!


//zill

Av Therese . - 9 december 2011 07:17


Jag hejar på Blade, alla dagar i veckan. Bara så ni vet.

(förövrigt går första filmen av Twilight på femman eller nian på tisdag... man kanske skulle se den "bara för att" ?)


//zill  

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards