zill

Alla inlägg den 10 december 2011

Av Therese . - 10 december 2011 11:51

Alltså... Det här med bloggstatistik. Jag har fem fina prenumeranter som följer mig via bloglovin', men när jag tittar på min statistik så har jag mellan trettio & femtio unika besökare om dagen. Det ger ganska många läsare som inte använder bloglovin' för att hålla kolla på mig & mina inlägg.

Jag antar iofs att dom hittar hit via FB, eftersom mina inlägg postas där också, men ja. Ganska intressant att det skiljer så i siffrorna.


Och sen tycker jag ju att folk ska börja följa mig på bloglovin'! Tryck på ikonen i spalten här till vänster.... NU!


Pösshej!


//zill

Av Therese . - 10 december 2011 10:56

Mhm, frukost vid halv tio och sedan sätta sig tillrätta i soffan för lite

 


Dagens kryss var faktiskt ganska enkelt. Det var egentligen bara två frågor jag hade problem men, men det gav sig allt eftersom. Hah! Anders Eldeman kan skicka väskan direkt hem till mig, så slipper alla andra lösare gå & hoppas...!


Nåja, innehållet i dagens godispåse består av handling, kanske städ, och kanske, högst otroligt en kväll hemma hos Mathilda som är sjuk. Tråkigt, men sjukdom är sjukdom & jag har inte tid att bli smittad nu.


Så, man kanske skulle dra igång dagen på riktigt nu då.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards