zill

Alla inlägg den 19 december 2011

Av Therese . - 19 december 2011 19:36

Matt & nöjd. Det är väl ungefär så man kan beskriva mitt befinnande just nu.

Slog till med grymmaste köttfärssåsen och bara en sån sak kan få mig att fundera på varför jag känner sånt bekymmer med att laga mat så ofta.

Jag vet ju iofs varför jag inte tycker om att laga mat. Det är inte det att jag inte kan, det handlar ofta om att jag helt enkelt inte har lust.

Det är ju liksom mördande tråkigt att laga mat till bara sig själv, och i det zill:erska residenset är det ju bara jag som bor. Förutom katterna då, men dom äter ju inte min mat, om nu inte Neira lyckas sno nånting som står på diskbänken - sketna tisseltatten..!


Jag känner verkligen vilket intressant inlägg det här blev... Hrm.

Nåja, man får völ ha såna dagar också antar jag..?


//zill

Av Therese . - 19 december 2011 07:13

Måndag, 19/12...

Om man inte räknar med idag är det bara


3 dagar kvar tills mamma & pappa kommer

5 dagar kvar till julafton

11 dagar kvar till åsrskifte

16 dagar kvar till... ehm... ahjusste.


Och just nu är det sådär en tjugo minuter kvar tills jag börjar jobba.

Kanske dags att börja röra på sig.


Ha en bra måndag, alles!


//zill


Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards