zill

Alla inlägg den 4 december 2011

Av Therese . - 4 december 2011 17:44

Tentaslakten är formellt över. Poopsoup-tentan är med andra ord färdig, och inblippad på Scio. Därmed kanske jag kan få sova ordentligt igen, eller va?


Kanske...


Iaf, jag har firat tentaslaktens avslut med att laga mat. Det blev inte alls det jag tänkte, men det blir nog bra.

Vad jag tänkte mig var en pasta&köttfärsröra, utan klet.

Vad det blev; en köttfärssås med cremefraiche & sötsur sås.


Heja mig!


//frilansande mästerkocken

Av Therese . - 4 december 2011 16:26

Det blir alltid bättre sen, jag tar det imorgon, om en månad blir det ljust och då mår jag bättre.

Om jag bara träffar någon snart kommer det bli bättre, jag kommer må bättre, mitt liv kommer bli fullkomligt...


Om, sen, när, kanske, eller aldrig...


Jag kommer inte vidare. Jag vet inte vart jag ska. Jag har inga korståg att gå.


Fan.


//fundersam zill


- - - - -

Lasse-referenserna hittar ni i den här låten!

Av Therese . - 4 december 2011 10:44

Men, nej.

Jag hade sjukt roligt igår uppe på Henriksberg, dansa till 80-talet i flera timmar. Dock hade jag en enda liten önskelåt, men fick aldrig höra den. Tar igen det nu då;



Sådär!

Nu blir det strax frunch & tentaslakt.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< December 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards