zill

Alla inlägg den 4 november 2011

Av Therese . - 4 november 2011 17:40

Det är ju faktiskt inte Halloween nu... Det är Alla Helgons Dag imorgon. Halloween firas ju den 31:a i det stora landet på andra sidan Atilanten.


Men..!


Det är Halloweenpartaj (eller snarare pub) på Kårkällar'n ikväll. Dit ska jag bege mig senare ikväll, men först ska jag dona ihop mig (ingen utklädnad i år dock), medicinera katt, mata mig själv & katterna och så blir det vin tillsammans med Mathilda. Känns som en fin start på den här helgen.


¨

så här såg jag ut inför & under FestUs Halloweenparty förra året - blodig brud...


//zill 


Av Therese . - 4 november 2011 08:23

Så, jag drog in till stan för fika med fina Mathilda i väntan på att kareokepuben på Kårkällar'n skulle dra igång klockan 19.

Fikan på Tintin var najs, och puben var också najs. Sjöng några låtar; lite Brittan, lite Cranberries... Typ.


Men fan. Det är svårt att slappna av när känsloläget är ostabilt. Och det liksom fladdrar till i magen (damn you, butterflies!) ungefär hela tiden, och man konstaterar att "shit, amagad & herrejösses. vad fin han är..." och så får man påminna sig om att den vägen inte är så bra att gå.


Och jag undrar mest om jag aldrig lär mig...


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards