zill

Alla inlägg den 18 november 2011

Av Therese . - 18 november 2011 19:47

Nej, jag kan nog inte släppa Ruddock.

Kämpa lite, eller, va?


Fin är han.


Nu är det jag som åker inåt stan & dricker öl!


//zill


~ ~ ~ ~ ~ ~

Inlägget är "kryddat" med Syster Sol.

Av Therese . - 18 november 2011 16:35

Det blev inget bloggande igår kväll. Hade ju Lotta & David här, så vi blev sittande i köket och spelade sällskapsspel tills klockan var över tolv. Så himla mysigt, och dom är så fina! Insåg att jag inte har träffat Lotta sen min födelsedag i maj, och David har jag nog inte träffat sen Lottas födelseddag, förra året!


Men iaf. Helg nu då, blir antagligen en liten sväng inåt stan om ett tag, och möta upp Ted, Stefan och nån kompis till dom. Kanske Rebecca (+ bror) kommer med också... det ger sig, antar jag.

Imorron blir det kanske en promenad med Mathilda & på söndag träffa Karro & Deni. Eventuellt kommer Erik hit också från Skövde.


Fina helgen kan dra igång ordentligt nu... NU alltså, heh.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards