zill

Alla inlägg den 21 november 2011

Av Therese . - 21 november 2011 22:36

Dags att sova.

Det har varit en tradig eftermiddag/kväll, men efter lite pepp från Deni, och lite tillfredställande svar från diverse håll så kan jag nog gå & sova med förhållandevis stabilt humör.


Jag skulle nog påstå att jag är en smula svajig. PMS brukar göra sådär ibland.


 

Trevor Brown's Crash Ballet får hjälpa till att symbolisera när allting känns lite kaosartat...

Iövrigt, så eeehh... nej, får ta det en annan dag.


Nu är det natten.


//zill 

Av Therese . - 21 november 2011 18:13

Jag är trött, stressad och frustrerad.

Tentaslakten gick inte så bra, jag får inte ihop det. Lägg dessutom till två kattfjantar som hela tiden ska pocka på uppmärksamhet på allehanda sätt. Neira la sig helt enkelt rakt över kurslitteratur och kollegieblocket. Heja, liksom.

(visserligen kom jag en bit på vägen, men när jag låser mig på uppgifterna känner jag inte att det lönar sig att sitta & glo på alltihopa)


Jag mår illa, och jag har ingen som helst tilltro till att det här (eller särskilt mycket annat) kommer gå vägen...


Skeptiker/pessimist all over, och inte bara när det gäller pluggeriet.

När blev jag sån?


//zill


Av Therese . - 21 november 2011 14:42

Jäääs, I do.


Nu jävlar ska det skrivas så pennan glöder.

Vi ses på andra sidan!


den här bilden får symbolisera tentaslakten.


//zill

Av Therese . - 21 november 2011 05:50

Tidiga skiftet idag, alltså är det natten ute, hrm.


Finns inte så mycket att säga, det har ju liksom inte hänt nånting sen jag skrev sist... Jag har sovit, säkert drömt en massa... Och vaknade av alarmet som snoozade för 3:e gången av sig själv. Hejja mig!


Nåja, off to work.

Ha en fin måndag, alles.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards