zill

Alla inlägg den 26 november 2011

Av Therese . - 26 november 2011 21:41

Det har varit en jämn och bra lördag.

Vaknade, klev upp och bestämde mig för att ta tag i lägenheten.

Så det blev gardinbyten, en tripp ner till källaren med diverse prylar och julkartongen kom med upp. Lite sms:ande med Lanternan och så in till stan med fina Mathilda.

Middag på Pizza Hut (sötaste och gladaste servitrisen på länge!), lite kik i affärer & så till Bergakungen för bio; I don't know how she does it. Söt film, men Sarah Jessica Parker...? Njaaaeee...


 

filmaffischen... tråkigt nog har dom använt den som bokens framsida. 


Äckligaste idag; den medelålders mannen som utan att skämmas sitter på en bänk & gräver i näsan (jag trodde att han skulle få med sig hjärnan ut) och sedan stoppar in det han hittat i munnen! Ett sånt beteende är bara acceptabelt upp till att man runt 3 år eller så. Det är äckligt då med, men att som vuxen livnära sig på näsinnehåll?! Uäck!


//zill

Av Therese . - 26 november 2011 11:11

Gårkvällen var rolig. Det finns massa bildbevis på att gårkvällen var bra, jag hade fina människor omkring mig & det hela avslutades med ett långt samtal med Alec & ett smått (nu i efterhand) pinsamt sms till Lanternan, men hey!, vad fan ska man göra? (jag vet, men kan ju låta bli att skicka sms... men, eh. nej, jag var inbte på det humöret inatt)


Gör man inte den ena dumheten, så finns det massor av andra saker man kan göra uppenbarligen.


Heja mig.


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards