zill

Alla inlägg den 15 november 2011

Av Therese . - 15 november 2011 21:31

Det händer ju bra & roliga grejer just den här veckan. Precis den här veckan kommer nämligen det här att hända:

  • enGelhesten & David kommer hit på torsdag..!
  • StefaN kommer till Götet på fredag, och det lutar åt 7:ans ölhall någon gång under heögen- long time no see, både vad det gäller StefaN & 7:ans
  • det är preliminärbokat med Mathilda för en promenad på lördag

Förutom det så kanske det händer annat roligt som man inte räknat med från början, men ovanstående saker är en jävligt bra start!


//zill


Av Therese . - 15 november 2011 17:10

Jag ska för alltid & under evig tid förbanna mitt idiotiska val att spela vinbrännbollen på Tjälis '08. Mitt Tjälisknä<tm> (dvs det högra) blir aldrig någonsin helt bra igen. Det är bra ett tag, och sen händer det nånting och så gör det pissont.

Och så börjar vänsterknäet göra ont bara för att jag måste kompensera eftersom högerknäet alltså inte fungerar som det ska.


Satan i gatan vad ont det gör.


Suck.


 

ovvefierat knä, lördagskväll innan sittning & besök på akuten, Tjällossningen 2008

 

//zill

Av Therese . - 15 november 2011 07:19

Jag är trött.. Kattfjantarna har väckt mig de senaste nätterna; är det inte att dom biter ihjäl mina tår så är det oerhört roligt att välta papperskorgen och köra rejset med den... Om man nu inte gillar att sprattla runt i sängen helt random...


Jag älskar mina bebisar, men det är fan så jobbigt när dom lever rullan under min sömnperiod. 


110831, hysteriskt roligt med papperskorgen alltså...


//zill

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Skapa flashcards