zill

Alla inlägg den 30 november 2011

Av Therese . - 30 november 2011 19:07

Jag har så bråttom jämt.

Bråttom med att få ihop saker och ting, bråttom att få till det och bråttom att vara negativ till det hela.

Jag tror att ordet som får definiera året 2011 i min bok får vara just bråttom.


En enda gång hade jag inte bråttom alls. Då ville det sig inte heller.


 en bra påminnelse, kanske?

//zill

Av Therese . - 30 november 2011 08:32

Somnade alldeles för sent igår, men jag får ta det helt enkelt. Det var ett val jag gjorde, helt enkelt.


Morgonen här hemma kunde ju ha fått börja bättre dock...

Nån av kattfjantarna fick för sig att det var en bra idé att kräkas (eller bajsa, dunno really) under min säng. Så det gjorde nån av dem. Längst in så jag fick flytta på sänge´n och hela alltet.


Det luktade aber. Skitäckligt och jag tackade min lyckliga stjärna för att jag inte är kräsmagad när det gäller just kräks & bajs.


(blod däremot... huvva!)


Så härlig morgon har jag haft. Hoppas ni har haft bättre.


//zill



Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards