zill

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Therese . - 5 november 2011 10:55

Jag är tydligen inte så bra på det. Jag verkar ha glömt av hur jag mådde, och att personen som fick mig att må så där kanske inte är något att hänga i julgranen... Uppenbarligen har jag lyckats förtränga hur han betett sig och att jag bestämt har deklarerat att jag inte tänker gå den vägen igen. Jag vet ju redan från början att det är dömt att gå åt helvete, just pga beteendet som jag egentligen inte vill eller kan acceptera. Jag kommer antagligen sitta och må precis lika mycket bajs igen, och jag kommer antagligen förbanna mig själv för att jag faktiskt gick den här vägen igen.


Det är ju helt sjukligt och en absurd tanke. Hur mycket värde har jag, min person och mitt välmående i förhållandet till känslan, tanken & viljan att vara två..?


Herregud. Jag blir så ledsen på mig själv.


//zill


~ ~ ~ ~ ~ ~

fast... känslan för honom rullar liksom fram & tillbaka, just nu... fan alltså. jag saknar honom.

Det här är jag!

Therese eller zill. Jag är samma person i olika kontexter.

Skriver om olika saker, men fastnar mest i vardag, pyssel och min nyfunna vän; feminismen.

Välkommen

Instagram - @thesod0519

Instagram

Sök i bloggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Nyaste nytt!

Inte så nytt...

Kategorier

Länkar

Så här många har hittat hit


Ovido - Quiz & Flashcards